Vi har flere reiserådgivere enn det er land i verden. Åpningstider butikk. Kontakt oss.

Fakta

Antall butikker:
52 i Sverige og 19 i Norge

Telefonservice i:

Sverige og Norge

Gjennomsnittlig årsverk:

230 i Sverige og 92 i Norge

Internettsider i:

Sverige, Norge, Danmark og Finland

Jobbe i Ticket Feriereiser

 

Ticket Feriereiser Norge

Ticket Privatresor Sverige

   
» Ledige stillinger » Ledige stillinger
» Interessesøknad » Interessesøknad


Ovenfor finner du ledige stillinger hos Ticket. Hvis du er interessert i å jobbe i Ticket men ikke finner en passende stilling, kan du sende en interessesøknad, hvor du angir hva du ønsker å arbeide med og i hvilken butikk eller på hvilken avdeling du ønsker å arbeide på.

Hva skjer med søknaden din?

Når du har sendt inn søknaden din, gjøres en vurdering ut fra kravene som er satt til den aktuelle stillingen. Etterpå kalles de mest kvalifiserte søkerne inn til førstegangsintervju hvor det informeres mer om stillingen og søkerne får anledning til å presentere seg selv nærmere. Deretter skjer det en vurdering og en eller flere søkere kontaktes for andregangsintervju. I forbindelse med dette intervjuet gjennomfører også sluttkandidaten(e) en test.

Alle søkere som ikke går videre skal få beskjed når rekrutteringsprosessen er avsluttet. Om du ikke får stillingen, tar vi vare på søknaden din, men du må søke på nytt om du finner en ny stilling du er interessert i.

Om du har sendt inn en interessesøknad (dvs. ikke søkt på en spesifikk stilling) tar vi vare på søknaden din i seks måneder. Om det dukker opp en passende stilling, tar vi kontakt.

Bedriften

Ticket Feriereiser AS og Ticket Privatresor AB inngår i Ticket Leisure Travel AB. Hovedkontoret for Ticket Leisure Travel AB ligger i Stockholm (Nacka) og Oslo, hvor ledelse, markedsavdelinger, personalavdelinger, økonomiavdelinger og IT-avdelinger er representert.

Ticket Feriereiser er en reisebyråkjede for privatpersoner. Vi selger reiseprodukter, og tilbyr feriereiser fra de fleste ledende charter- og reisearrangører, samt hotell- og flyselskaper. Salget skjer gjennom ca 71 butikker, samt over telefon og internett i Norge og Sverige. I Danmark finnes ticket.dk. Salget er på ca 4,5 milliarder kroner, og selskapet har ca 320 årsansatte. Ticket eies av investeringsfirmaet Braganza. Varemerket Ticket deles med Ticket Forretningsreiser, som har samme eiere.

 

Bedriftskultur

Alt Ticket gjør preges av kunde- og lønnsomhetsfokus. Vi arbeider konstant mot Tickets visjon som er at vi skal være det selvsagte valget ved kjøp av reise og reiserelaterte tjenester. Ambisjonen vår er at vi skal være det ledende reiseselskapet når det gjelder service. Fokuset ligger på Tickets merverdier der Enkelhet og Kompetanse vektlegges.

I vår bedrift har vi et felles verdigrunnlag som beskriver de rettesnorene som skal kjennetegne oss når vi handler internt og eksternt. Vårt verdigrunnlag består av følgende begrep: attityd/holdning, glede/moro, engasjement, respekt og ansvar (AGERA).

Lederskapet vårt utmerker seg ved at vi mener et godt lederskap er å få andre til å utvikle seg. Ticket satser ambisiøst på kontinuerlig opplæring av personalet.