Reklamasjon

  • Det er mulig å oppgi flere alternativer
  • Hvis reklamasjonen gjelder produkter som ikke er angitt ovenfor. Vennligst oppgi i feltet over.
  • Kontaktopplysninger
  • Generell informasjon
  • Reiseinformasjon
  • / /
  • / /
  • Oppgi navn på flyselskap hvis reklamasjonen gjelder flyreise.
  • Oppgi navn på hotellet hvis reklamasjonen gjelder et hotellopphold.

    Gjelder reklamasjonen kun leiebil, vennligst gi en beskrivelse i tekstfeltet nederst.
  • Informasjon rundt reklamasjonen
  • Legg ved kvitteringer og øvrig dokumentasjon
  • Eventuell beskjed til kundeservice
  • For å gjøre behandlingen av reklamasjonen så smidig som mulig, vennligst skriv utfyllende.
Lukk

Bli oppringt!

Vil du hjelp eller har spørsmål?
Angi ditt telefonnummer så ringer vi deg opp så fort vi kan!